reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Župová

Erika Župová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vášeň pre vzdelávanie a výchovu detí i rodičov v štýle Montessori. To som ja:-)Som tiež matka krásneho syna, kouč, lektorka a zakladateľka Občianskeho združenia Mama poď sa hrať, ktoré pre rodičov s deťmi organizuje zážitkové vzdelávacie pobyty a semináre s prvkami Montessori a tiež spoluzakladateľka projektu Být ženou mě baví. www.mamapodsahrat.skhttp://www.bytzenoumebavi.cz Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Chcem sa po materskej dovolenke ešte vrátiť do svojej pôvodnej práce?

Erika Župová

Chcem sa po materskej dovolenke ešte vrátiť do svojej pôvodnej práce?

U mňa bola odpoveď jasná. Niééé! Lodičky, kostými, stres, rokovania, to už nebolo pre mňa. Tak nejak mi to zrazu už nedávalo zmysel.

  • 8. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 259x
  • 2
Moje dieťa má plnú izbu hračiek a vôbec sa s nimi nehrá

Erika Župová

Moje dieťa má plnú izbu hračiek a vôbec sa s nimi nehrá

Keď sa narodí dieťa, tak sa väčšina domácností v priebehu jedného roku premení na jedno, dvoj, či troj-izbové hračkárstvo.

  • 8. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 242x
  • 0
Keď zhasli všetky svetlá, alebo moja cesta tmou

Erika Župová

Keď zhasli všetky svetlá, alebo moja cesta tmou

O terapii tmou som sa po prvý raz dozvedela asi pred šiestimi rokmi. Okamžite ma zaujala, no zároveň som vedela, že sa na ňu necítim. Ďalších šesť rokov som sa s myšlienkou pobytu pohrávala a dozrievala.

  • 4. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 226x
  • 0
Sex v zime? Ďakujem, neprosím...

Erika Župová

Sex v zime? Ďakujem, neprosím...

Odpadnutím posledného listu zo stromov a posunom teplomeru pod nulu sa z našich spální vytráca túžba po animálnych stretnutiach v posteli, alebo ešte lepšie kdekoľvek inde.Ako je to možné?

  • 30. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nechajte ma prosím, chcem byť chvíľu sama

Erika Župová

Nechajte ma prosím, chcem byť chvíľu sama

V každodennom kolobehu si žena ani nemá čas uvedomiť, že má nejaké vlastné potreby, okrem úplne najzákladnejších fyziologických. Ovšem ruku na srdce, aj tie niekedy zanedbáva.

  • 24. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Montessori pedagogika ako cesta výchovy

Erika Župová

Montessori pedagogika ako cesta výchovy

Mať dieťa a vychovávať ho nie je samozrejmosť. Je to obrovský dar, s ktorým prichádza veľká zodpovednosť. Zodpovednosť voči malému tvorovi a zároveň zodpovednosť voči obrovskej planéte.

  • 4. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Poďme v roku 2018 budovať rovnováhu v rodine.

Erika Župová

Poďme v roku 2018 budovať rovnováhu v rodine.

Naše rodičovstvo začalo vo veľkej nerovnováhe a nie práve idylicky. Keď som pred ôsmimi rokmi otehotnela, tak sme sa s manželom asi po prvý raz začali rozprávať o výchove. Zrazu sme zistili, že máme úplne odlišné názory...

  • 3. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 226x
  • 0
Biť, či nebiť?

Erika Župová

Biť, či nebiť?

To je otázka! Ja osobne mám na ňu jednoznačný názor. Nebiť Pred pár dňami sme boli na rodinnom výlete, kde sme sa nechtiac stali svedkom nasledovnej scény...

  • 28. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu